تقدیر
نوشته شده توسط : perana

یادش به خیر قبول شده بودم دانشکده صدا و سیما با خوشحالی خیلی زیاد داشتم میرفتم معرفینامه بگیرم از بخش آموزش برای مرکز بهداشت وگزینش . رفتم گفتم من اسمم سیامک حاجی حسین زاده است گفتند خب الان چرا آمدید شما گفتم خب اسم من در اسامی قبول شدگان است گفتند شما ذخیره سوم بندر عباس قبول شدید بروید اگر نیامدند خبرتون میکنیم ولی من اصلا سهمیه 30% استانها انتخاب نکرده بودم در جلسه امتحان ورودی دوم اگر مراکز محروم انتخاب میکردید 30% امتیاز قبولی شما میرفت بالاتر ولی من انتخاب نکرده بودم خلاصه با گریه پای پیاده رفتم از خیابان بهشتی تا منیریه که میهمان دوستم بودم خوابگاه . یک خانمی که منشی مدیر آموزش بود صدا زد من را و گفت برو گزینش پیش آقای... اگر حق شما ضایع شده ایشان کمکتان میکند . رفتم پیش ایشون گزینش دیدند من خیلی نگران هستم گفتند نگران نباش بخند اگر مقدر شده باشد روزی شما از صدا و سیما بیاید هیچ کسی نمیتواند جلوی قدرت خداوند حکیم بایستد . خودت و اطرافیانت را نگران نکن و به خدا اعتماد کن. انگاری آبسردی ریختن و تمام اضطراب من تمام شد تمام.





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: